Tuesday, May 14, 2013

(közel sem) utolsó bejegyzés a Születés Hete fotópályázat-ról


sziasztok,

először arra gondoltam, hogy minden képről írok majd pár sort, de inkább úgy döntöttem, hogy számomra legjobban tetsző háromról nyilatkoznék.

először is, nagy gratuláció Séllei Lillának a győztes képért:


annyi nyugalom és annyi béke látszik ezen a képen... a megbízásaim során arra törekszem, hogy a meglássam a megfelelő pillanatot és megörökítsem azt. ha Lilla megbízására fotóztam volna ekkor, biztosan én is megfotóztam volna ezt a látványt. talán egy picit hátrébb léptem volna, hogy a baba popsija ne lógjon ki a képből, de ez csak kukacoskodás. :)

~

Gáspár-Bunyik Bettina képe is nagy sikert aratott nálam:


egyszerű, finom, letisztult... természetes életkép. minden érzelem érezhető :)  gratulálok!
~
apaként, számomra ez a három kép kiemelkedő értékekkel bír és nem is tudtam választani közülük:

képek beküldői sorrendben:

Njoku Petra, Vághy-Melly Renáta, Angyal Ágnes

mindhárom fantasztikus, érzelemmel telített fotó. gratulálok!


~

a következő két képet szintén szeretném kiemelni.  mindkettőn látszik, hogy kigondolt, megtervezett fotó és biztos vagyok benne, hogy évek múlva is örömmel fogják nézegetni. nektek is gratulálok! :)


Németh Ildikó
Tarczay-Bartal Tímea


szeretném még egyszer megköszönni a szervezőknek, hogy gondoltak rám ennek a fantasztikus rendezvénynek kapcsán. remélem, hogy sokatokkal fogok még találkozni és talán még jobban remélem, hogy sokatok babáját fogom lencsevégre kapni a közeljövőben!


0 comments:

Post a Comment

Blog Designed by The Single Momoirs